Cesta pokračuje do Los Angeles 9. 3. 2009

Po delší odmlce jsem opět zpátky. Hodně se teď cestovalo, tak nebyl ani čas na psaní, ani připojení k internetu.

Ze sekvojového parku jsme jeli opět směrem k pobřeží do města Morro Bay. Odtud jsme se podél pobřeží vydali směrem na jih. Za zmínku stojí Grover Beach, kde je pláž po které se dá za poplatek $5 jezdit po pláži s autem. Potřebovali jsme auto trošku otestovat, aby jsme věděli, jestli se na něj můžeme spolehnout, tak jsme ho vzali na projížďku po pláži.

Jednou jsme trošku zapadli do písku, ale jinak to auto zvládlo bez problémů. V Santa Barbaře se nám líbila architektura. Místo domů celých ze dřeva a sádrokartonu tu byly klasické zděné/betonové domy, podobné těm v Evropských přímořských letoviscích, např. ve Španělsku. Taky se tam konala nějaká společenská akce, takže hlavní ulice byla uzavřená pro auta. Kousek od centra dění byla zaparkovaná zajímavá dodávka. Byla úplně celá polepená foťáky - starými, novými, těmi na jedno použítí atd. Na poznávačce bylo napsáno CameraVan. Další zastávka byla v Malibu, kde jsme si založili bankovní účty v Bank of America.

Následně jsme pokračovali do Los Angeles. Do LA jsme dojeli pozdě odpoledne a ještě ten den jsme se vydali hledat nápis Holywood. Z dálky jsme ho viděli, ale nikdy jsme ho nenašli. A to jsme bloudili okolo několik hodin až do setmění. Tak jsme našli alespoň Holywood Blvd, což je ta slavná ulice, kde jsou hvězdy se jmény hvězd na chodníku. Těch hvězd je tam strašně hodně, takže něž jsme našli hvězdu Arnolda Schwarzeneggera, tak nás pořádně bolely nohy. Kromě hvězd je to ulice jako každá jiná. Je tam pár zajímavých budov, jako čínské divadlo, ale jinak žádná sláva.

Druhý den jsme šli navštívit internetového Johna. Jan "John" Vaňhara je čech, který již od roku 2002 podniká v USA v mnoha oborech. Zakládá americké firmy (EastBiz), obchoduje s realitami (MillionSaver Homes), prodává plážová kola z Číny (XYZ bikes) a přeposílá zásilky z USA do celého světa (Shipito). O svých aktivitách píše na blogu http://www.podnikanivusa.com/. Pohostil nás výborným japonským čajem jedovatě zelené barvy.Také jsme si s ním domluvili 2 možnosti brigády. Opravit nastavení IP telefonů a kamer v Memphisu, stát Tennessee a úklid bytu, který vlastní na Floridě. Původně jsme sice chtěli jet na sever, do státu Washington a pak po hranici s Kanadou na východní pobřeží, ale nějaký přivýdělek by se nám mohl hodit, tak jsme se rozhodli, že pojedeme podél jižní hranice. Od Johna jsme si ještě druhý den zahráli volejbal na pláži a pak jsme se vydali do národního parku Joshua Tree. Do LA jsme se potom ještě vrátili, ale o tom zase jindy.